Написання текстів

Створення веб-сайту – це комплексне завдання, що проходить у декілька етапів і виконується фахівцями з різною спеціалізацією. Після виконання технічних завдань (реєстрація та прикріплення доменного імені, розміщення і створення структури сайту) відбувається наповнення сайту текстовим матеріалом. На перший погляд це може видатися досить простим: написати «який-небудь» текст може кожен. Насправді ж до такого тексту ставляться специфічні вимоги: крім загальної грамотності і логічності викладу матеріалу текст повинен бути оптимальним з точки зору пошукових механізмів, містити ключові слова, що в майбутньому посприяє просуванню сайту в Інтернет-пошуковиках (Google, Яндекс). На написанні «правильних» текстів спеціалізуються копірайтери – спеціалісти, здатні швидко вникнути в часом незнайому тематику і підготувати текстовий матеріал гідної якості з високою унікальністю (95-100%), що є одним з найважливіших факторів для пошукових механізмів.

 

Якісні тексти необхідні кожному сайту, незалежно від його спрямованості: це може бути Інтернет-магазин або сайт-візитка, представництво офіційної інстанції в мережі або сайт, який продає послуги. Залежно від виду сайту пишуться різні статті, які можуть мати інформаційний, технічний або рекламний характер. Грамотно складені тексти спонукають читача до певного дії, наприклад, до здійснення покупки або дзвінка.

 

В першу чергу копірайтинг – це творчий процес, який вимагає від фахівця логічного складу розуму, грамотності, вміння працювати з великими обсягами інформації. Найчастіше копірайтери стикаються з темами, з якими до цього не працювали. Нова тема повинна бути вивчена повністю, в тому числі специфічна лексика, щоб стаття вийшла унікальною, грамотно написаною і читабельною. Процес написання якісної статті може зайняти від декількох годин до декількох днів в залежності від обсягу.

Написання статей для сайтів нерозривно пов’язане з поняттям SEO, тобто з пошуковою оптимізацію. У чому ж відмінність звичайних текстів від SEO-текстів? Справа в тому, що SEO-оптимізовані статті для сайту містять необхідну кількість ключових слів, які відповідають запитам необхідної частотності. Більш того, ключові слова в хорошій статті оточені якісним смисловим текстом, на що в тому числі позитивно реагують пошукові системи.

 

При цьому не слід забувати, що статті, оптимальні з точки зору SEO, повинні залишатися зрозумілими і чіткими для рядового відвідувача сайту. Копірайтери змушені постійно шукати баланс між читабельністю та SEO-оптимальністю складених ними текстів.

 

Наша компанія пропонує вам послуги якісного копірайтингу. Ми пишемо тексти різних тематик і напрямків з урахуванням всіх вимог до текстів для сайтів і рекламних статей.

 

Основні види текстів:

 

Рекламні тексти (статті, спрямовані на опис товару або бренду, його переваг; такі статті часто створюються для представлення нового товару на ринку).

Статті інформаційного характеру (наприклад, стаття про курорт або опис минулої події, концерту).

Технічні тексти з описом будови і/чи функціоналу описуваного пристрою.

Тексти для оголошень (це можуть бути тексти як для контекстної реклами, так і тексти звичайних оголошень про продаж товару чи надання послуг).

Тексти, що продають (що спонукають до дії).

Тексти для landing pages (чітко структурований єдиний текст під односторінковий сайт).

Опис товарних позицій інтернет-магазинів.

Також ми пропонуємо Вам послуги з написання текстів не тільки російською та українською, але й англійською, німецькою та іншими іноземними мовами.

Бажаєте перейти на українську версію сайту?

Так