Просування сайтів

Просування сайту – це комплекс заходів, метою яких є підвищення його видимості в пошукових системах. При регулярному пошуковому просуванні підвищується якість і релевантність сторінок, а їх зміст відповідає запитам користувачів. Хочемо акцентувати увагу на тому, що на сьогоднішній день розкрутка сайту є одним з найбільш ефективних методів просування бізнесу в інтернеті.

Пропонуємо Вам переглянути наші кейси з розкрутки інтернет-магазинів і приклади пошукової оптимізації інформаційних сайтів. Прочитайте відгуки наших клієнтів. Мінімальний тариф у нас починається від 1000 грн/ міс. Ми працюємо за офіційним договором, тому гарантуємо результат і несемо відповідальність за взяті зобов’язання.

Детальніше про оптимізацію та просування

Будь-який бізнес потребує просування. Враховуючи сьогоднішні реалії, наявність сайту для компанії є одним з обов’язкових умов, якщо вона має намір досягти успіху. І тут доречно процитувати Білла Гейтса: “Якщо вас немає в інтернеті, то вас немає і в бізнесі”. Просування являє собою головний інструмент інтернет-маркетингу. В результаті чого сайт стане доступним для цільової аудиторії. Користувачі будуть вводити в пошукову систему цікавлять їх запити і знаходити по них просувається сайт.

Процес просування умовно розділяється на два етапи. Насамперед здійснюється внутрішня оптимізація, яка має на увазі приведення технічних параметрів, сторінок і контенту вимогам пошукових систем. Далі проводять зовнішню оптимізацію.
Існує два види розкрутки. Перший – класичне просування сайту за запитами в топ пошукових систем. Другий – розкрутка по трафіку.

Для успішного просування необхідно виконання ряду умов. Розглянемо приклад. Тільки в системі Google є близько 200 критеріїв ранжирування. Працюючи з ними, є шанси потрапити на першу сторінку видачі.

Насамперед фахівці нашої компанії проводять комплексний seo-аудит сайту, намагаючись зробити докладний аналіз. Проте реалії такі, що є фактори, на які не можна вплинути. Наприклад, вік домену. Його неможливо змінити. Хороша новина в тому, що на найістотніші фактори ранжирування можна впливати. Це дозволяє досягти успіху.

Комплекс заходів з SEO-оптимізації

  • Початковий етап-маркетингове дослідження. При цьому аналізується ринок, оцінюється конкуренція, виявляються потреби цільової аудиторії. Після чого розробляється стратегія просування;
  • Далі здійснюється детальний аудит ресурсу. Обов’язкові етапи – перевірка швидкості завантаження сторінок. Також наші фахівці перевіряють працездатність сервера, на якому зберігається сайт;
  • Визначається список запитів для просування (семантичне ядро);
  • Проводиться робота з технічними параметрами. Усувають дублікати сторінок шляхом редагування файлу .htaccess. У robots.txt задають параметри індексації, в обов’язковому порядку створюють карту сайту і сторінку помилки 404;
  • Далі аналізують зручність і простоту використання сайту для відвідувачів (юзабіліті). Потім оптимізують структуру відповідно до вимог пошукових систем;
  • Наступний етап-робота з текстовим вмістом. Має на увазі написання унікальних статей (копірайт) або переписування існуючих (рерайт). Для кожної сторінки прописують мета-теги. А ключові слова вказують не тільки в тексті, але і в заголовках, метатегах;
  • Проводяться заходи щодо прискорення індексації сайту в пошукових системах;
  • Зовнішня оптимізація: сайт реєструють в каталогах, довідниках, купують посилання з тематичних ресурсів;
  • Для оцінки результатів сайт підключають систему аналітики. Наприклад, Google Analytics. Завдяки чому можна проаналізувати відвідуваність, дізнатися переваги користувачів і т. д.;
  • Через деякий час фахівці розробляють рекомендації щодо подальшої розкрутки.

Ціна питання

Визначається індивідуально, оскільки при розрахунку враховується ряд факторів. Перерахуємо їх.

  • Тип web-ресурсу: інтернет-магазин, новинний портал, сайт-візитка і т. д.;
  • Поточний стан сайту з технічної точки зору;
  • Посилальна маса;
  • Кількість сторінок для просування;
  • Регіон, в якому планується розкрутка;
  • Оцінюється рівень конкуренції;
  • Завдання і цілі просування. Розстановка пріоритетів: виведення сторінок в топ 10 або збільшення відвідуваності;
  • Кількість запитів;
  • Супутні заходи по розкрутці: крауд маркетинг, контекстна реклама і т. д.